Gustafssons Bildäck i Floby ansluter till Däckpartner

Gustafssons Bildäck i Floby ansluter till Däckpartner

Däckpartner välkomnar Gustafssons Bildäck i Floby till sin kedja av däckverkstäder. Med denna anslutning stärker Däckpartner sin närvaro i Västra Götaland och erbjuder sina kunder nu ännu bättre närvaro i området.

Gustafssons Bildäck har en lång och framgångsrik historia av att leverera högkvalitativ service till sina kunder. Verkstadsägarna, som består av bröderna Andreas, Daniel och Johan Arwidson ser fram emot att dra nytta av Däckpartners koncept för att ta sin verksamhet till nästa nivå.

Däckpartner Sverige VD, Oskar Buhre, säger:

"Vi är glada att kunna välkomna Gustafssons Bildäck till oss på Däckpartner. Deras fokus på kvalitet och service stämmer väl överens med vad vi ser i en Däckpartner-verkstad. Vi välkomnar bröderna Arwidson med personal till Däckpartner, och är glada att nu finnas representerade i Floby, vilket kommer stärka vår närvaro ytterligare i Västra Götaland.”

"Att gå med i Däckpartner känns som ett mycket bra beslut för oss. Deras goda rykte i branschen, omfattande utbud och stöd till lokala entreprenörer gör dem till en idealisk partner för vår verkstad. Vi är övertygade om att detta kommer att ge oss möjlighet att växa och utvecklas ännu mer", avslutar Johan Arwidson, en av ägarna av Gustafssons Bildäck.

Däckpartner är Sveriges största däckkedja med över 180 däckverkstäder i Sverige. Däckkedjan ägs av de anslutna verkstäderna. Detta innebär att Däckpartner är starkt förankrad i den lokala marknaden och anpassar sig till kundernas behov på orten där de verkar.