Bli en del av vår gemenskap bland 200 kollegor!

Bli en del av vår gemenskap bland 200 kollegor!

Vi söker nya stjärnor till vår gemenskap på Daftö Resort nära Strömstad! Ett sommarjobb i Bohuslän fyllt av glädje, äventyr, nya vänner och salta bad. Här jobbar över 200 kollegor under sommarsäsongen, är du en av dem?

Daftö Resort är en femstjärnig resort med egen nöjespark nära Strömstad i Bohuslän. På Daftö bor, äter och leker vi som pirater – hela resorten och nöjesparken genomsyras av pirater och pirattemat. Daftöpiraterna tar med barn och vuxna på galna upptåg som skattjakt, krabbfisketävling, sandslottstävling och båtturer till skattkammarön.

På resorten finns mängder av aktiviteter – sommaren bjuder på ett brett aktivitetsutbud för både gäster och personal. Som en del av personalen på Daftö kan du hänga med på kick off där du får träffa alla kollegor, utmana varandra i tävlingar och käka middag tillsammans, åka en heldag till Kosteröarna med cykling och bad, tävla i femkamp på vår nöjespark Daftöland, kvällshäng i bryggbastun och mycket mer.

Den 18 mars är det jobbsökardag på Daftö Resort, kom och sök ditt jobb på plats och träffa alla grymma chefer och kollegor. Dagen bjuder på härligt häng och aktiviteter, ingen anmälan krävs! Kom och träffa oss när det passar dig bäst mellan kl 12-15.

Vi tror och hoppas att du får minnen och vänner för livet – vi lovar en sommar fylld av glädje! Läs om våra olika roller du kan söka på https://www.dafto.se/om-dafto/arbeta-har/.

Ansök via länken eller kom och träffa oss den 18 mars. Tillsammans gör vi sommaren till ett fartfyllt äventyr!