Bild: Pirathotellet på Daftö i Strömstad

Då kan Daftöpiraterna ta in på hotell

Nedräkningen har börjat! Snart kan du ta del av inspiration och information inför en vistelse i Pirathotellet på dafto.se, men redan nu kan du boka ett rum med ankomst från och med den 3 april.

Nyligen stod det klart att hotellet på Daftö Resort kommer att heta Pirathotellet och nu kommer nästa nyhet. Innan februari är slut lanseras landningssidan där du kan ta del av information och inspiration inför en vistelse i Pirathotellet, men via en provisorisk sida fungerar bokningen redan nu. Från och med nu går det att boka hotellrum, med ankomst från den 3 april 2020 och framåt.

– Intresset och trycket är redan högt. Vi är så pass otåliga och många gäster är väldigt nyfikna på hotellet, så vi har valt att ha en smygpremiär för hotellbokningen. Där kan man nu boka sin semester hos oss, med ankomst från och med den 3 april, och följa med i nedräkningen inför att man ska kunna checka in i det, säger VD Lena Kempe.

Rummen har fyra bäddar fördelat i dubbelsäng och bäddsoffa. Som vi tidigare berättat återfinns Daftös pirattema i samtliga rum.

– Rummen är lekfulla, inspirerande och samtidigt praktiska - för att passa barnfamiljens alla behov. Dessutom är de riktigt snygga, men jag kanske är lite partisk, skrattar Lena.

Här kan du boka rum redan nu: https://www.dafto.se/bo/hotell/

Hotellinvigningen kommer ske den 26 mars, mer information om den kommer.

För mer information, vänligen kontakta:
Lena Kempe, VD och delägare i tredje generation
+46(0)73 270 99 50, lena@dafto.se