Ventiler i fokus hos Dahl under februari

Ventiler i fokus hos Dahl under februari

Att vi på Dahl kan VVS känner du säkert redan till, men visste du att vi dessutom har ett brett sortiment av ventiler och en dedikerad organisation tillgänglig, för att stötta med lämpliga produktval för olika förhållanden?

Alla våra Dahlcenter kommer att ha ventiler som tema under februari, i samband med att den nya Ventilkatalogen ges ut. Vår ventilavdelning kommer även att vara på plats i utvalda butiker för att berätta om våra produkter och förklara mer om ventilmarknaden och dess krav.

Vi har lång erfarenhet och kunskap om ventiler, med spännvidd från vvs-marknadens behov av styrning och reglering av flöden, till mer extrema maritima installationer. Tack vare vår tekniska kompetens, vårt breda lagerlagda sortiment och vår omfattande logistik är Dahl en utmärkt partner för alla dina ventilaffärer.

Genom Dahl får du alltid tillgång till:

• Hög branschkompetens
  • Effektiva logistiklösningar som dessutom kan skräddarsys efter dina behov
  • Kompetent och personlig service
  • Komplett lagerlagt sortiment för olika behov, från de enkla lösningarna till de stora utmaningarna

Har du frågor om ventiler är du välkommen att kontakta vår ventilavdelning, här finns specialkompetens inom området.

Kontakt: ventilgruppen@dahl.se