Jennie Ekegren, Inköp- och försäljningscontroller på Daily Sports.

FRÅN HIMLA OCH INDISKA TILL DAILY SPORTS

Jennie Ekegren i ny roll som Inköp- och försäljningscontroller på Daily Sports.

Jennie är civilekonom med en lång och gedigen erfarenhet av controller- och inköpsarbete från bolag som Himla, Linum, Indiska och Åhléns. Närmast kommer hon från det egna bolaget Add interiör, där hon varit delägare och VD. Jennie är en positiv och driven person med ett tydligt entreprenörstänk, en stark analytisk förmåga och en mycket god förståelse för affären och kombinationen inköp och försäljning.

– Vi är väldigt glada att ha fått in Jennie i vårt team, att förstärka kompetensen med en controller, säger Ulrika Skoghag VD på Daily Sports.

Läs mer om Daily Sports här: www.dailysports.com

Projektledare, marknad

Daily Sports är idag bland de största i Sverige på golfkläder för kvinnor. Vi finns i 26 länder med våra golf- och träningskläder. Daily Sports kläder är kända för kvinnlig passform, fokus på funktion och attraktiva detaljer. Med våra designade mönster och matchande kombinationer används kläderna såväl på fritiden som på jobbet.