Daily Sports Outdoor AW21: Addison jacket, Abelle oversized skjorta i fleecematerial, Neve zipp-off pants

NY SÄSONG – NYA MÖJLIGHETER

Daily Sports kommer med en ny Outdoor-kollektion där gränsen mellan urban miljö och landet suddas ut.
Där det viktiga är daglig rörelse, oavsett var den sker – en promenad med hunden, paddelmatchen med väninnan, i skogen, en power walk med bästa sällskapet, eller sköna, lediga söndagar med en kaffe i handen… Det är du som väljer.

– Vi har satsat på lätta material som ger dig en bra möjlighet till rörelse och där lager på lager-tänk hjälper dig att hålla värmen en kall höstmorgon. När första kylan lagt sig och solen värmer, kan du enkelt skala av dig ett lager, säger Ulrika Skoghag VD på Daily Sports.

Idag passar deras devis ”Wear it daily” bättre än någonsin.

Se den nya kollektionen på www.dailysports.com

Daily Sports är idag bland de största i Sverige på golfkläder för kvinnor. Vi finns i över 20 länder med våra golf- och outdoor-kläder. Daily Sports kläder är kända för kvinnlig passform, fokus på funktion och attraktiva detaljer. Med våra designade mönster och matchande kombinationer används kläderna såväl på fritiden som på jobbet.

Läs mer på dailysports.com