Bergslagsmässan "Nya tag" i Ludvika

På fredag och lördag är det dags för Bergslagsmässan i Ludvika. Vi är på plats för att hjälpa dig att välja rätt elavtal, berätta om Husakuten och hur man kan bli sin egen elleverantör med Vindandelar. Välkomna!

Om Bergslagsmässan

När? fredag 8 mars 10-17  och lördag 9 mars 10-15
Var? Folkets Hus i Ludvika
Hur? Mässan har en inriktning mot allmänheten och går under temat "Nya tag". Utställarna representerar företag inom varierande branscher.

Invigning fredag 10.00 av Marcus Birro. Marcus Birro håller också en föreläsning om "Nya tag" klockan 14.00.

Bland företagen som ställer ut finns förutom Dalakraft också Folkes Persienn, VBU, Ludvika Smedjebackens Villaägareförening, Smartoff, Bergslagens Design, Möblera, Work For You, Deelo, Memira, LudvikaHem, RM Center, Loxodonta, Hjelms Rör, KVS, Student Consulting, Petterssons Begravningsbyrå, HarmoniHuset, Viasat.

Det bjuds också på musik och aktiviteter för barnen. Mer om mässan finns att läsa på Visit Södra Dalarnas hemsida