Marknadsledaren på slow cooked lanserar tre rökiga varianter för grillen!

Marknadsledaren på slow cooked lanserar tre rökiga varianter för grillen!

Våra långtidslagade läckra succéprodukter pulled pork, pulled beef, pulled turkey och spareribs har gjort det både snabbt och enkelt att ställa fram en god och varierad måltid på bordet varje dag.

Nu inför grillsäsongen lanserar vi en härligt rökig variant av pulled pork och spareribs- Smokey Pulled Pork och Smokey Spareribs. Extra marinadpåse finns i förpackningen, Perfekt för lata dagar när du vill ha tid över till annat!

Vi har dessutom tagit fram en helt ny spännande grillprodukt- Smokey Pork Shank, som är en grillklubba av saftigt och mört läggkött. Perfekt på grillen!

Lätt att laga gott att äta. Lägg köttet på grillen, eller värm  i ugnen en stund och servera tillsammans med dina favorittillbehör. Endast fantasin sätter gränserna.