Nu lanserar Tulip tre nya GØL-korvar med hela 98% kötthalt och svenskt kött!

Nu lanserar Tulip tre nya GØL-korvar med hela 98% kötthalt och svenskt kött!

Efterfrågan på kvalitetskorvar ökar, därför möter vi nu konsumenternas krav och lanserar tre spännande premiumkorvar med både riktigt hög kötthalt, hela 98% och svensk köttråvara.

Pusta- En stark ungersk klassiker med paprika, chili och vitlök.

Cabanossy- Smakrik med inte stark. Smaksatt med paprika, chili och cayennepeppar.

Baconkorv- En riktigt saftig grillkorv med härlig baconsmak.

I samband med lanseringen av premiumkorvarna har vi en stor satsning på TV- och radioreklam i samarbete med Mix Megapol, annonsering under sommaren samt butikskampanj med inspirerande recept och konsumenttävling både i butik och på webben där man kan vinna fina priser. 1:a pris är en plats för fyra personer på Mix Megapols Sommarkalas på Liseberg den 29-30 augusti. Där kommer vi att bjuda på våra goda korvnyheter. Kom och smaka!