Är du nyfiken på hur människor rör sig på gatorna på olika tider på dygnet?

Är du nyfiken på hur människor rör sig på gatorna på olika tider på dygnet?

Alldeles snart är det dags för lanseringen av Datscha Footfall och redan nu kan du få en förhandstitt på Datscha Footfall.

Till exempel kommer du själv kunna göra analyser kring vad som är ett A-läge, och det kan ju vara viktig information vid beslut kring etablering, ett köp, en ny satsning eller kanske rentav vid en förhandling. Eller så kan du ta fram information om hur rörelsemönstret ser ut i ett visst område om du kanske funderar du vilket lokalslag du ska satsa på i en lokal på markplan, såsom kontor eller butik.

Med Datscha Footfall kommer du bland annat kunna:

• Göra ännu bättre lägesanalyser
  • Få möjlighet att hitta mikrolägen
  • Du kommer kunna kombinera data, tex Footfall med Fastighetsägare
  • Göra dina egna analyser av vart människor rör sig

Du kan redan nu boka in dig på en kostnadsfri förhandsvisningsdemo så du kan skapa dig en uppfattning om du Footfall skulle underlätta för dig i dina affärsbeslut.

Boka en kostnadsfri demo av Footfall här

Datscha ägs av Real Capital Analytics.