Ta dig enklare fram med ihopfällbar elcykel

Ta dig enklare fram med ihopfällbar elcykel

Med den ihopfällbara elcykeln Tilt Electric kommer du längre och snabbare – med mindre ansträngning! Cykeln är försedd med 250 watts motor som räcker i 30 km, och 2 automatiska växlar.  Du behöver inte tänka på att växla, cykeln växlar automatiskt över till andra växeln när du kommer upp i 19 km/h. Med en maxfart på 25 km/h tar du dig snabbt dit du vill – utan att behöva anstränga dig lika mycket som på en klassisk cykel. Cykeln är försedd med ett extremt kraftftullt batteri som också driver LED-lysen med 10 lux fram och bak. Lysena gör så att du ser vägen tydligt framför dig, och andra trafikanter ser dig. Pakethållaren är perfekt när du vill ta med dig något på turen. När du stannat kopplas drivningen ifrån så att du ska kunna rulla den ihopfällda cykeln utan att vevpartiet snurrar så att vänsterpedalen blockerar framhjulet. TILT E är en perfekt cykel för att komma längre och snabbare med mindre ansträngning – särskilt i stadsmiljö med få backar. Cykeln fälls smidigt ihop och ut på bara några sekunder, så att du snabbt kan hoppa ombord på buss eller tunnelbana. Testa så är du fast!

Pris: 10 999 kr