Nya avsnitt av e-mobilityPODen

Nya avsnitt av e-mobilityPODen

Visste ni att e-mobilityPODen spelar in nya avsnitt?  Bla kommer ni höra Måns Norlin på samhällsutvecklingsbolaget WSP samt motorjournalisten Jan-Erik Berggren på Allt Om Bilar. På ett lättsamt men initierat sätt diskuteras elbilar, elbilsladdning och mycket annat.

21 rappa avsnitt finns redan att lyssna på och vi vill speciellt tipsa om avsnitt 7, Signed, Seald, Delivered, så leasar eller äger du din elbil, där Daniel Åkerman-Silverstjärna på Autolease samt Danni Efraim från Teslakalkylen berättar om hur man ska tänka när man plockar ut en laddbar tjänstebil. Hur löser man laddningen och vad är juridiskt och ekonomiskt korrekt?

Roligt om ni har tid att lyssna! e-mobilityPODen finns där podar finns.

Som vanligt är det Per Dahlberg från Sveriges Radio som intervjuar.