DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA medverkar på Nordens största elbilsmässa i Göteborg den första helgen i december. Vi visar upp hela vårt sortiment, från lastbalanseringslösningar och kablar till kompletta laddsystem till fastigheter. I vanlig ordning ansvarar DEFA för att provkörningsbilarna på testbanan är fulladdade.

Nytt för i år är att DEFA tillsammans med arrangören sänder podradio under mässans tre dagar.

Några av dem som gästar podden är äventyraren Renata Chlumska, McDonalds hållbarhetschef Henrik Nerell samt Jonas Tannerstad, Head of Technical Installations Örebro Bostäder.

Vilka frågor vill Du att gästerna ska svara på? Maila oss på pod@defa.com

DEFAs mål är att göra människors liv enklare, effektivare och mer miljövänligt Vi erbjuder produkter och tjänster som förbättrar hur människor laddar, förvärmer och säkrar sina fordon, lyser upp sina byggnader, tunnlar och vägar. Vi fortsätter att utveckla världsledande produkter och digitala tjänster genom kontinuerlig förbättring och innovation.Med över 400 anställda på 3 kontinenter distribueras våra produkter och tjänster i 30 länder, spritt över hela världen.

Martin Jonsson

Presskontakt Executive Vice President, DEFA Group Managing Director, DEFA Sweden 010-4983861