Dell visar koncept kring framtidens PC-upplevelse på CES i Las Vegas

Dell visar koncept kring framtidens PC-upplevelse på CES i Las Vegas

Innovation hos oss sker som en kontinuerlig process med förbättringar och förfiningar av ett koncept som drivs framåt över tid. Persondatorer kommer att fortsätta spela en viktig roll i våra dagliga liv även under det kommande decenniet. Persondatorer som gör det möjligt för oss att bearbeta data, att skapa, innovera, samarbeta och leka. PC:n är en av våra viktigaste ingångar till den artificiella intelligens som kommer att finnas i ”the edge” och i molnet och som driver miljoner interaktioner per sekund för vår räkning.

PC:n kommer att bli mer intelligent, mer självmedveten och mer användarmedveten. Utseende och form kan ändras för att möjliggöra nya användningsmodeller; och samtidigt som tekniken fortsätter att utvecklas, kommer även sätten på vilka vi upplever tekniken att förändras. Inom Dell Technologies Experience Innovation Group utvecklar och testar vi ständigt lösningar för att hjälpa oss att arbeta snabbare, leka mer, hålla kontakten och vara mer produktiva. I nära samarbete med våra partners utforskar vi hur vi kan leverera de bästa upplevelserna tillsammans.

Läs mer om de koncept vi visar på Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas här: https://blog.dellemc.com/sv-se/dell-visar-koncept-kring-framtidens-pc-upplevelse-paa-ces-i-las-vegas/

Taggar

Dell Technologies (NYSE:DELL) hjälper organisationer och enskilda att bygga sin digitala framtid och förändra hur de arbetar, hur de lever – och hur de leker. Företaget erbjuder marknadens bredaste och mest innovativa portfölj av tjänster och produkter för den datadrivna eran.