Kontrollera din NAS var du än är! Avancerad NAS med nya tidens IoT funktionalitet.

QNAP TS-653A-8G är en högpresterande NAS med HDMI och Internet of Thing.

Som svar på den kommande eran med Internet of Things (IoT) stöder TS-653A på ett innovativt sätt operativsystemet Linux med öppen källkod som en inkörsport för IoT-lösningar till andra smartenheter. Med TS-653A kan användaren direkt använda olika funktionsrika Linux-appar samt ha stor behållning av sitt eget privata moln där lagrings- och IoT-program kombineras om vartannat. Professionella utvecklare kan utveckla och köra IoT-program direkt på TS-653A.

TS-653A, en säker och tillförlitlig NAS, är späckad med företagskritiska funktioner, t.ex. tagning av ögonblicksbilder av volymer/LUN-enheter så att filer/mappar kan återställas till ett tidigare tillstånd i händelse av skador på data eller förlust av filer. TS-653A drivs av den senaste fyrkärniga Intel Celeron-processorn för att ge användaren största möjliga behållning av videouppspelning i 4K (H.264) och omkodning i realtid av videor med 1080p/4K-upplösning direkt från TS-653A till en HD/4K-skärm.

• ny teknit
  • new technology
  • iot
  • internet of things
  • hårddisk
  • storage
  • lagring
  • nas
  • qnap
  • teknik

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.