Grävlingen nr. 2 2020

Kundtidningen Grävlingen är här

I detta nummer kan du bland annat läsa om vår expansion i Mellansverige med vår nya anläggning i Arlanda Stad i Stockholm. Vi berättar om Sveriges första ZX350 LC-7 som ska användas i berghantering av Losshållningsbolaget AB i Kalmar. Ni träffar Marcus Nordqvist i Mörsil, som valde att satsa på nya Zaxis 7:an och sänkte sin bränsleförbrukning med 2 liter jämfört med sin förra maskin. Tidningen innehåller också andra produktnyheter från Hitachi samt den senaste tekniken för mindre bränsleförbrukning, ökad prestanda och lägre CO2-utsläpp.

I Delvators kundtidning kan du alltid läsa om maskinägare och maskinister, entreprenadmaskiner och annat smått och gott.

Kundtidningen Grävlingen har funnits i ungefär 25 år och intresset för tidningen ökar. Att prenumerera är gratis och du hittar formulär på vår hemsida för prenumeration.

FAKTA:

Delvators kundtidning produceras av Adviser Studio.

Hitachis grävare och hjullastare säljs i Sverige av Delvator AB.

Delvator AB har kontor, verkstad och lager i Eslöv, Stockholm och Härnösand. I Eslöv finns utställningshall och runt övriga Sverige finns säljkontor och serviceverkstäder i ett rikstäckande nät.

För information om Delvator AB och Hitachi i Sverige, välkommen att kontakta någon av Delvators säljare, se kontaktuppgifter på www.delvator.se.