Dentsu Aegis Digitala Akademi hösten 2015

Dentsu Aegis Digitala Akademi hösten 2015

Efter förra höstens uppskattade utbildning, med unisont nöjda deltagare, lanserar vi nu 2015 års upplaga av Dentsu Aegis Digitala Akademi. Denna gång i både Stockholm och Göteborg!

Det faktum att medielandskapet digitaliseras allt mer leder till nya krav på såväl företag som anställda i mediebranschen. Vi har tagit fram Dentsu Aegis Digitala Akademi i syfte att bidra med en bättre förståelse för och en ge heltäckande bild av digital marknadsföring i en värld i ständig förändring. Utbildningen är en fantastisk möjlighet att möta några av Sveriges främsta experter på digitala medier. Likväl erbjuder den en chans att bredda det personliga nätverket genom att träffa likasinnade personer i en atmosfär som sjuder av kompetens, inspiration och energi.

HÖSTENS PROGRAM

1. Digital överblick och utformning av en digital mediestrategi
2. Kreativitet med digitalt i fokus
3. Medieplacering i digitala kanaler