En riktigt färgkavalkad med The Ordinary Colours Concealer

En riktigt färgkavalkad med The Ordinary Colours Concealer

The Ordinary Colours Concealer

Denna underbart krämiga concealer fördelar sig fint vid applicering, ger mycket hög täckning och en ljuvlig finish. Den praktiska, tunna applikatorn ger dig enkelt en exakt applicering. Pigmentet lägger sig jämnt över huden utan att lägga sig i fina linjer och ger ett naturligt resultat . Finns i 21 olika nyanser som motsvarar The Ordinarys Foundations serie.

ANVÄNDNING
Applicera på ojämnheter eller under ögonpartiet. Blanda med fingertopparna eller en applikator.

Rek pris 75 kr
Lanseras den 15 juni

Taggar

Dermarome är Sveriges ledande hudvårdsleverantör inom hudvård och makeup. I vår produktportfölj arbetar vi med följande professionella, handplockade varumärken; bareMinerals, ELEMIS, AureliaPRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter scienceMr & Mrs TannieLOVA SKIN, BioMD, Avène och A-Derma

Clara Ringblom

Presskontakt Brand Manager Niod, The Ordinary, The Chemistry brand +46 (0)8 442 72 44

NORDENS LEDANDE AGENTUR INOM HUDVÅRD OCH MAKEUP

Dermarome är Sveriges ledande hudvårdsleverantör inom hudvård och makeup. I vår produktportfölj arbetar vi med följande professionella, handplockade varumärken; bareMinerals, ELEMIS, Aurelia, PRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter science, Mr & Mrs Tannie, LOVA SKIN, BioMD, Avène och A-Derma. Med över 30 år i branschen har vi en gedigen erfarenhet och arbetar progressivt för att skapa nya verktyg för kunskap och tillväxt. Vi vill tillsammans med våra partners på hudvårdssalonger, SPA, parfymerier, varuhus, e-tailers och apotek stå för ökad kunskap, kvalitet och service i vår bransch.

Dermarome arbetar tillsammans med ca 1 500 återförsäljare över hela landet, vi omsätter drygt 160 mkr och är 75 anställda. Dermarome ingår i Dermanordic, Nordens ledande leverantör inom professionell hudvård och makeup, i företagsgruppen ingår även hudvårdsskolorna; Elisabethskolan, Sveriges första och äldsta internationellt godkända hudterapeutskola, Hudpleieakademiet i Oslo och Kosmetologskolan i Köpenhamn.

Dermarome AB
Rosenlundsgatan 50