Ny lugnande, närande olja från The Ordinary

Ny lugnande, närande olja från The Ordinary

The Ordinary lanserar en ny underba olja, 100 % Organic  Virgin Chia Seed Oil. Denna närande olja har en mycket lugnande effekt på huden vilket gör att den passar extra bra för en torr och krackelerad hud.  Innehåller 100% ren, ekologisk och kallpressad Chiafröolja.

Formulan innehåller en hög koncentration av den essentiella fettsyran alfalinolensyra samt linolsyra, oljesyra, stearinsyra och palmitinsyra,  vitaminer, mineraler  och antioxidanter. Applicera några droppar dagligen i ansiktet eller så ofta du önskar men efter vattenbaserade produkter. Oljan kan även användas i håret för att tillföra glans och ge en mjukgörande effekt.

Rek pris 99 kr, 30ml

Taggar

Dermarome är Sveriges ledande hudvårdsleverantör inom hudvård och makeup. I vår produktportfölj arbetar vi med följande professionella, handplockade varumärken; bareMinerals, ELEMIS, AureliaPRIORI ,LÖWENGRIP, NIOD, The Ordinary, The Chemistry Brand, Murad, Buxom, Browgame Cosmetics, Grande Cosmetics, Skinbetter scienceMr & Mrs TannieLOVA SKIN, BioMD, AvèneA-Derma och N.C.P.

Joanna Kullberg

Presskontakt Brand Manager Löwengrip, BioMD 46 (0)850531839