Priori Adaptive Skincare presenterar R-SPINASOME®  - en riktig Game-Changer

Priori Adaptive Skincare presenterar R-SPINASOME® - en riktig Game-Changer

PRIORI Adaptive Skincare utökar sin produktportfölj med sin nya hudvårdsserie baserad på R-SPINASOME®. Dessa produkter är ”game-changing” på marknaden och har kliniskt bevisat att leverera exceptionella resultat på hudens fasthet, rynkor, lyster och fukt.

Den vetenskapliga innovatören PRIORI® lanserar tre hudvårdsprodukter, dokumenterade i derma­tologiskt godkända kliniska studier. Dessa överträffar ledande premium anti-age krämer och ger överlägsna resultat på hudens fasthet, rynkor, utstrålning och fukt. Den patenterade formuleringen innehåller en av naturens mest kraftfulla antioxidanter, R-Spinasome® som är ett patenterat fotosyntetiskt cellextrakt som härledande från certifierad organisk spenat.

R-Spinasome® är ett dynamiskt och självregenererande komplex som kliniskt har visat sig vara den mest effektiva naturliga antioxidanten som ger långvarigt skydd mot fria radikaler, UVA- och UVB-skydd och ett omfattande skydd mot miljöskador som förorening, stress och strålning från elektronik.

The Ultimate Day Creme
Ultimate Day Creme kombinerar R-Spinasome® med paracress-extrakt, laminaria saccharia-extrakt och rhodokrosit-extrakt för att stimulera kollagenproduktionen. Denna härliga och mjuka återfuktande kräm är kliniskt bevisad att förbättra hudens elasticitet, klarhet, lyster samt reducera utseendet av fina linjer och rynkor samtidig som den främjar hudens fasthet.

Rek pris 2895 kr / 50 ml

The Ultimate Night Creme
Ultimate Night Creme har en lyxigt, ren formulering som kombinerar kraften av R-Spinasome® med squalane, hibiskus, orkidéextrakt, magnoliabark och arganolja. Formuleringen är kliniskt bevisad att förbättra hudens elasticitet, klarhet och lyster samt minska utseendet på fina linjer och rynkor.

Rek pris 2895 kr / 50 ml

The Ultimate Eye Creme
Ultimate Eye Creme kombinerar den naturliga kraften i R-Spinasome® med kollagenstimulerande paracress-extrakt, bredspektrade antioxidanter och meadowfoam fröolja (Limnanthes Alba). Denna rika ögonkräm är kliniskt bevisad att förbättra hudens fasthet, fukt, samtidigt som den reducerar utseendet av fina linjer och rynkor runt ögonområdet.

Rek pris 2295 kr / 15 ml