Mälarbåten gör sin femte resa 10-11 oktober

Mälarbåten gör sin femte resa 10-11 oktober

2011 kommer Mälarbåten att genomföras under en kortare mer effektiv tid vilket innebär 24 h till havs ombord på trevliga Silja Galaxy. Årets resa kommer att bjuda på en hel del nyheter. Ett affärstorg kommer att genomföras i spännande lokaler på Karlsgatan 2 i Västerås. Ombord på fartyget kommer deltagarna att kunna medverka i ett speed meeting samt lyssna till föreläsare i toppklass som Wonna I de Jong och Sasja Beslik.

Fakta Mälarbåten
Mälarbåten samlar kommuner, företag och organisationer från Stockholm-Mälardalen. En trevlig resa med intressanta föreläsningar och samtal kring samarbeten, affärsmöjligheter och utvecklingsfrågor.

Mälarbåten arrangeras av Eskilstuna Marknadsföring AB i samarbete med städer och partners i regionen.

Kontaktperson: Caroline Kallenberg, 070-774 66 44

För mer information: www.malarbaten.se