Juryarbetet startar inför årets Jönköpingsgala

Juryarbetet startar inför årets Jönköpingsgala

Tid: Fredag 11 juni kl.11.00
Plats: Stora hotellet, Jönköping

När vintermörkret börjar lägga sig över Jönköping brukar Jönköpingsgalan lysa upp tillvaron med festligt firande och prisutdelningar. Så blir det även i år! På fredag den 11 juni kl.11.00, när sommaren står mitt i blom, presenterar vi flera utav de priser som ska delas ut på årets Jönköpingsgala. Vi avslöjar också datum och plats för årets gala.

Varmt välkomna att träffa arrangörer och prisutdelare!

Vid ytterligare information, kontakta:
Helena Nordström, marknadschef Destination Jönköping: 0702-77 67 00

Om Jönköpingsgalan
Jönköpingsgalan har genomförts under flera år och syftar till att uppmärksamma organisationer och personer som gör Jönköpingsregionen till en bättre plats att leva på och besöka. Under kvällen delas ett antal etablerade och åtråvärda priser ut.

I Destination Jönköping samordnas all verksamhet för att turister, affärsresenärer, studenter, företag och medborgare ska få en enhetlig bild av Jönköping. Organisationen ansvarar för analys, produktutveckling, marknadsföring och försäljning av Jönköping.