Inbjudan till Pressmöte - Fika hela veckan i Lidköping

Inbjudan till Pressmöte - Fika hela veckan i Lidköping

Lidköping är en caféstad med kvalitet och tradition, det vill vi att fler ska få uppleva! Flera caféer gör nu en gemensam satsning för att fler ska upptäcka stadens stora utbud av mysiga fik och goda bakverk.

Fikaveckan pågår 17-22 oktober och innefattar bra erbjudanden och tävlingar för alla ådrar. För att föra Lidköpings fikakultur vidare till nästa generation satsar man även på att bjuda in alla barn upp till 10 år till en gratis fika under veckan!

Fikaveckan är ett samarbete mellan 10 caféer, Destination Läckö-Kinnekulle AB och Tillväxt Lidköping.

Varmt välkommen på en pressträff där representanter från caféer, Destination Läckö-Kinnekulle AB och Tillväxt Lidköping berättar mer om Fikaveckan.

Onsdagen 12 oktober kl.9:00
BookHouse Café, Stenportsgatan 11

Destination Läckö-Kinnekulle AB, Evenemangsutvecklare Elin Axelsson, elin@lackokinnekulle.se 0510-274 06
Tillväxt Lidköping, Handelsutvecklare Magnus Franzén 0510-77 06 74