Från vänster: Sara Ivansson, Rasmus Bergström, Harald Åberg, Lotta Anestedt, Tilda Rosenqvist, Lars Henriksson, Hanna Larsson, Martin Hansson

Lär känna gänget på Destination Lofsdalen

Destination Lofsdalen bedriver förmedling av stugor och sköter marknadsföring och produktutveckling av turismen i Lofsdalen. Vi erbjuder också tjänster inom städ och fastighetsservice. Vi är ett gäng med bred kompetens som erbjuder bäst service, störst kunskap och mest kärlek

Destination Lofsdalen är ett dotterbolag till Lofsdalens Fjällanläggningar AB och all vinst i bolaget går till att marknadsföra och produktutveckla Lofsdalen. Vi förmedlar idag ca 350 objekt i Lofsdalen, såväl privatägda som kommersiellt ägda. Vi är också Lofsdalens turistinformation och hjälper gäster att få ut så mycket som möjligt av sin vistelse i Lofsdalen. Helår är vi åtta personer som jobbar på bolaget. Under turistsäsongerna är vi desto fler som stärker upp i reception/bokning samt städning.

Vi som jobbar på Destination Lofsdalen är:

Sara IvanssonReception- och bokningsansvarig som de flesta stugägare kommer i kontakt med, både vid nya avtal och löpande under uppdragstiden. En fena på system och kan i princip det mesta om Lofsdalen. Jobbat i Lofsdalen sedan 2014 och sedan 2016 på Destination Lofsdalen.

Rasmus Bergström - Vår senaste stjärna som sedan juni 2021 jobbar som Vaktmästare. Tidigare har Rasmus jobbat som bilmekaniker och lämnade Stockholm för livet i Härjedalen. En riktig fixare som ser till att stugor och lägenheter är i toppskick tills ägare eller gäster ankommer.

Harald af Ugglas Åberg Marknadskoordinator som sköter vår kommunikation i digitala och tryckta kanaler. Senaste produktionerna han sytt ihop är Lofsdalsguiden som vi producerade inför sommaren 2021 och nu Lofsdalsmagasinet som snart finns i din hand. Drivs av att berätta om Lofsdalens smultronställen.

Lotta Anestedt - Bolagets VD sedan två år som älskar marknadsföring och gästupplevelser. Har helhetsansvar för bolaget när det kommer till personal, drift av städ och fastighetsservice, marknadsföring och försäljning. Jobbar med destinationsutveckling i moderkoncernen Lofsdalens Fjällanläggningar samt som styrelsemedlem i företagarföreningen Lofsdalsfjällens Turistnäring Ekonomisk Förening. Även Styrelsemedlem i Jämtland Härjedalen Turism

Tilda Rosenqvist - Smålänningen vars energi och glädje smittar av sig till gäster och kollegor. Jobbar som Reception- och bokningsagent och har alltid gästen i fokus. Sköter dagligen bokning av fjällsemestrar och tipsar om utflyktsmål i turistinformationen.

Lars HenrikssonFastighetsansvarig som har lösningar på allt. Kan Lofsdalens stugor som sin egen ficka. Kontaktperson för stugägare när det kommer till fastighetsservice.

Hanna Larsson - Den stora kompetensen Hanna sitter på har hon samlat ihop under tjugo år i Lofsdalen där hon började att göra säsong som skidlärare. Idag är hon Ekonomiassistent och sköter ekonomin i sex av koncernens bolag.

Martin Hansson - Efter ekonomistudier i Uppsala letade han sig "hem" till Norrland och fick anställning hos oss som Ekonomiassistent. Martin är en fena på siffror och sköter ekonomin i sex av koncernens bolag.

Mer information om oss och våra tjänster:
Lotta Anestedt, VD Destination Lofsdalen
076 248 35 14, lotta.anestedt@lofsdalen.com