Mija Kinning till Vemdalen!

Mija Kinning till Vemdalen!

Under allhelgonahelgen (30-31 oktober) är det dags för Lodge & Lya i Vemdalen för 6:e året i rad och i år besöker Mija Kinning mässan för att inspirera och föreläsa!

- Att vi har lyckats få till Mija känns mycket bra, säger Maria Cederberg, VD Destination Vemdalen. Mija är omtyckt och genuin och hennes föreläsningar är oerhört populära, fortsätter Maria.

Mija Kinning känner vi som programledare, inredare och som inspirerande föreläsare och hon har synts i program så som Bygglov, Roomservice och det egna webb programmet ”Det knackar”.

Mija har under åren besökt många svenska hem och hjälpt familjer att hitta sin stil. Inte bara genom att finna lösningar som fungerar i vardagen utan även genom att göra vardagen lite vackrare. Hennes förmåga att alltid utgå från de människor hon möter och skapa miljöer som de ska trivas i har gjort henne mycket omtyckt. Genom att ständigt vara nyskapande och med ett driv att hitta det unika istället för att följa de senaste trenderna har Mija skapat ett tydligt och personligt formspråk.

- Mijas kreativitet visar sig inte minst i hennes finurliga och påhittiga inredningslösningar där hon ser möjligheter istället för hinder, säger Kristina Kristoffersson, projektledare Destination Vemdalen. Mässan är slutklämmen på vårt höstlov där vi har aktiviteter hela veckan och mässan innehåller också, förutom föreläsare och engagerade utställare, ett ungdomstorg, fortsätter Kristina.

Mattorget är ett annat populärt inslag bland besökarna. Vi hoppas vi slår fjolårets rekord med 70 utställare och 7900 besökare.

För mer information kontakta:

Kristina Kristoffersson, projektledare 0730 - 440 997