"Här har man haft många roliga dagar och många tuffa dagar..."

ALI EFTEKHARI: Fetaste spelplatsen finns i Malmö!

Ali Eftekhari är Malmös okrönte EDM-kung. 2022 mottog han Destinationssamverkan Malmös utmärkelse Årets Malmöprestation med motiveringen ”För sin drivkraft och outtröttliga energi och envishet har Ali Eftekhari initierat och genomfört Big Slap XL som det största musikevenemanget i Malmö med 56 000 besökare”.

I detta det 4:e av vårens 6 videoklipp på Destinationssamverkan Malmös YouTube-kanal, där lika många Malmöprofiler visar Sissela Benn och oss "sina" platser i staden, berättar han om Big Slap-festivalen, om en viss Justin Bieber och om hur - och var - allt drog igång för mer än 10 år sedan.