Detur släpper sommaren 2016 redan nu!

15-årsjubilerande Detur släpper redan nu stora delar av Sommarprogrammet 2016. Det är framförallt kundernas favorithotell som finns tillgängliga för bokning, men programmet kommer att fyllas på efter hand med fler hotell och reseprodukter. Just nu har vi även en boka-tidigt rabatt på upp till 1000:- per person på utvalda hotell och avgångar.

Nyheter sommaren 2016 är:

• Avresor från Karlstad till Södra Turkiet 9 maj – 13 jun
  • Avresor från Göteborg till Bodrum/Marmaris 18 juni – 13 jul
  • Flera avresro till Gazipasa för kortare transfer till Alanya

-Det är extra roligt att vara tillbaka i Karlstad, från var vi erbjud resor redan premiäråret 2000 och nu utöka vårt program ytterligare. Regionen är intressant och det finns många ressugna värmlänningar och vi erbjuder våra resmål i Södra Turkiet. säger Staffan Jansson, Sales & Marketing Manager på Detur Sweden AB.

Dessutom finns Deturs Prisgaranti även nästa år, vilket innebär att man kan få tillbaka mellanskillnaden om totalpriset på resan med specificerat boende sänks fram till och med 60 dagar för avresa, samt att det finns lediga platser för nybokningar på det aktuella flyget och rumstypen.. Inga problem att boka favorithotellet redan nu.

Inför hösten är mer än varannan resa redan såld i september, så vill man ta igen soltimmar från sommaren bör man passa på att boka ganska snart. Intresset har även varit stort för höstlovet, Träningsresorna, Rundresorna och den nya Hälsoresan till Turkiet.