Nästa generations förvaltningsstyrning

Nästa generations förvaltningsstyrning

Hur ser nästa generations förvaltningsstyrning ut i en agil, digitaliserad värld med krav på hållbarhet? Lyssna till På's VD Johan Fransson som delar med sig av framtidens förvaltningsstyrning.

Förvaltningsstyrningen är död - länge leve en effektiv integrerad styrning!

Under det här inspelade webinaret får du ta del av:

• Vilka trender och drivkrafter går att se som en röd tråd inom området
  • Kriterier för framtidens förvaltningsstyrning
  • Tecken på att något saknas
  • 3 kundexempel på olika sätt att ta sig an området

Om PÅ AB

Som förändrings- och organisationskonsulter utför PÅ AB uppdrag inom verksamhetsstyrning, strategi, ledning och styrning och antar interimsroller inom förvaltningsstyrning. På har utvecklat sturmodelleb pm3 som har sin grund i systemförvaltningen. Över tid har det utvecklats till en modell som används för styrning av förvaltning och verksamhetsutveckling i stort.

SE DET INSPELADE WEBINARET HÄR

Utbildningen Certifierad förvaltningsledare utvecklar och stärker dig som förvaltningsledare och ger dig verktyg för en effektiv styrning av verksamheten. Du visste väl att du kan delta på distans på alla våra utbildningar? Ibland passar det inte att vara med på plats och därför har du möjlighet att delta i diskussioner, workshops och gruppövningar med dina kurskamrater som om du vore i klassrummet.

Frida Åsbrink

Presskontakt Marknadsansvarig Marknad & PR +46851063888

DF Kompetens – Utbildar för smartare företag

Exempel på utbildningsområden är affärsutveckling, IT-governace, programledning, projektledning, agila modeller och metoder, processorientering, informationsmodellering, informationssäkerhet, kravanalys, upphandling, test och förvaltning.

DF Kompetens
Fleminggatan 7