Se Musse Pigg och alla hans vänner i Malmö Arena 17-20 februari

Äntligen är det dags att hälsa publiken välkommen till Malmö Arena och is-showen Disney On Ice Disneyland Adventure. Efter föreställningar i Stockholm, Göteborg och Karlstad har turen nu kommit till Malmö. En färgstark och fartfylld is-show väntar med is-artister i världsklass och alla dina Disneyfavoriter på isen.

I Disney On Ice Disneyland Adventure får publiken hänga med Musse Pigg, Mimmi, Kalle Anka, Kajsa, Långben och Pluto när de på egen hand besöker den fantastiska nöjesparken – Disneyland. Det blir en dag fylld med skratt och roliga upplevelser när Musse tar med sina vänner till Disneylands absolut bästa attraktioner. De får gunga i takt med Baloo i Jungle Cruise, rocka loss med Stitch i Tiki Room, träffa Buzz Lightyear på Space Mountain och hänga med på en helvild tur med Alice och Den galne hattmakaren.

Biljetter: www.ticnet.se eller direkt på Malmö Arena.

• is-äventyr
  • malmö arena
  • disney on ice disneyland adventure
  • disney on ice

• Skåne

Disney On Ice produceras av Feld Entertainment Inc. som är en av världens största underhållningsarrangör och bland annat står bakom publiksuccén High School Musical The Ice Tour, barnmusikalen Disney Live! den storslagna cirkusen Ringling Bros. and Barnum & Bailey och Feld Motor Sports med bland annat Monster Jam.