The Complete Approach - ett nytt spännande samarbete

Vår upptäcktsresa kring Your Professional Reputation fortsätter och vi har alltid haft ambitionen att få in detta i ett större sammanhang. Vi har haft två spännande möten med Thomas Gad och Annette Rosencreutz som driver företaget Brandflight och vi lanserar nu tillsammans The Complete Approach. ”We synchronize professional reputation & personal branding with the Company Brand”. Detta torde vara ett världsunikt koncept.

Anette och Thomas är globala aktörer, har skrivit flera böcker kring Branding tillsammans, senast 4D Branding. Thomas är rådgivare till bl.a. Richard Branson och ligger t.ex. bakom Nokias ”Connecting people” och SAS ”It´s Scandinavian”.

För oss för det vårt arbete med Your Professional Reputation in i ett helt nytt sammanhang, en ny dimension och pusselbiten som Brandflight saknade var våra erfarenheter och metod när det gäller reputation på individnivå. Detta är också på första plats när man frågar konsulter och ledare vad man anser vara viktigast.

• brandflight
  • thomas gad