Årets Värmdöföretag 2017

Djurönäset Årets Värmdöföretag 2017

Under Värmdö företagargala utsågs Djurönäset till årets Värmdöföretag 2017.

Juryns motivering:

Årets Värmdöföretag:
”Djurönäset utmärker sig inom sitt verksamhetsområde – med god ekonomi, en positiv utveckling och en ambition att hela tiden utöka sitt grundutbud och därigenom nå nya målgrupper. Folkpark, gästhamn, konserter och skärgårdsfestival med cirka 6000 besökare, är lite av det som har skett 2017. Många åker långväga varje dag till vårt härliga Värmdö, för att nyttja och besöka Djurönäset. Det skapar ett enormt mervärde till kommunens ”varumärke”!”

"En av framgångsfaktorerna är vår vilja att hela tiden satsa framåt och våga tänka nytt samt vår duktiga personal" säger Mats Alderbrant, försäljnings och marknadschef.

Vidare säger Mats "Vi är väldigt stolta över detta pris och kommer fortsätta att arbeta för att vara den självklara skärgårdsdestinationen för arbete, nöje och avkoppling".