Fira påsklovet i skön skärgårdsmiljö

Vilket härligt påsklov det blir i år! Hela familjen kan umgås i avspänd miljö med massor av lek i stor pool och skön natur.

Djurönäset har tagit fram ett familjepris där det ingår middag, entré till stor 25 m pool och bastulandskap, lekrum med påskpyssel, äggmålning, hoppborg, selfietävling och filmvisningar. Utanför dörren finns stora ytor skärgårdsnatur att hoppa, springa och busa i och påsktipspromenad.

I påsklovsveckan kan du köpa till ett grillpaket med grillkorvar från egen kötthandlare och marshmallows att grilla över öppen eld. I det stora fina bastulandskapet kan du dessa påsklovsdagar låta barnen leka tillsammans i poolen, prova på sköna spa-behandlingar anpassade just för barn, delta i massagesagan, eller bara slappa i en vilstol. Har ni mer spring i benen så finns många roliga aktiviteter i lekrummet och en spännande naturstig runt hela udden.

Ni kan också vara med och tävla om fina priser i en selfietävling. Låna påskdräkter av Djurönäset och ta bilder på dig själv och familjen/vännerna så påskiga som ni kan bli, publicera på Instagram och tagga med #påskpådjurönäset. Ni kan vinna övernattningar med frukost på Djurönäset.

Påskweekend i lugn och ro

Under påskhelgen (fre-, lör-, söndag) kan du njuta av vår sköna skärgård i vårskrud tillsammans nära och kära. Koppla av med promenad längs naturstig, bastubad och pool. Kombinera med en riktigt lång spabehandling och umgås med dina vänner, med DJ i Loungebaren på långfredagen. På påskafton serveras en påskinspirerad trerätters meny. Fri entré hela helgen till bastulandskap med pool och gym samt möjlighet att boka till spabehandlingar.

Till Djurönäset tar det bara 35/50 minuter med bil/buss. Du kan boka en eller flera dagar, med incheckning från tisdag till fredag i vecka 15.

Söndagsbrunch
På påskdagen den 16 april serveras påskbrunch mellan 11.00 och 14.00 för bara 295:- Ring och boka på 08-571 490 00