Fortsatt stöd och försäljning av Boxee Box by D-Link

D-Link bekräftar att mediespelaren Boxee Box, trots Samsungs uppköp av mjukvarubolaget Boxee, fortfarande kommer säljas och ges support på i Europa för både nya och existerande kunder.

- Sedan lanseringen 2010, har Boxee Box by D-Link mottagit många erkännanden världen över som en av de bästa mediespelarna på marknaden. Boxee Box har varit med och definierat den moderna mediespelaren och är fortfarande en av de bästa produkterna inom denna kategori, säger Marco Stenvall, Produktchef D-Link Norra Europa.

D-Link kommer att fortsatt erbjuda garanti för nya och existerande kunder. Användare kommer nu och i framtiden kunna komma åt innehåll både lokalt och via tredje part.

Kundsupporten för Boxee Box by D-Link kommer också att vara oförändrad. Kunder kan kontakta supporten via e-post support@boxee.tv eller besöka supportsidan på  www.boxee.tv/help

Produktsida: www.dlink.se/boxeebox

För mer information, vänligen kontakta:

Magnus Erlandsson, Sälj- och Marknadsdirektör D-Link Nordic, E-post: magnus.erlandsson@dlink.com, Tel: 0733-70 10 03

• Datorer, datateknik, programvaror

• boxee box by d-link