Halloween på DollarStore

Halloween på DollarStore

Från den 14/9 står årets halloweenavdelningar klara på DollarStore, och fram till och med 24/9 fortsätter nyheterna att trilla in i butikerna. I år har vi tagit i från tårna - med över 300 artiklar och över 230 nyheter! Vi älskar halloween på DollarStore, och tycker att det är en högtid som i Sverige hamnar alldeles för mycket i skymundan mellan sommar och jul. More is More på DollarStore, och vi tycker inte om att göra något lagom eller på det vanliga viset.

Är du också en halloweenfantast? Följ då vårt konto @dollarween på Instagram, där samlar vi allt som har med halloween att göra; sortiment, utklädnad, make-up tutorials, DIY-tips, tips till festen... In och frossa i allt läskigt, spännande, kusligt - you name it!