DollarStore fyller 20 år - firar med massivt tårtkalas

DollarStore fyller 20 år - firar med massivt tårtkalas

25 maj går DollarStores stora 20-årsjubileum av stapeln. Kalaset sträcker sig från Gällivare i norr till Trelleborg i söder. Samtliga DollarStorebutiker förvandlas till magiska kalasbutiker där allting kan hända. Under dagen kommer DollarStores kunder att kunna ta del av jubileumserbjudanden, tävla om drömvinster och delta i ett massivt tårtkalas. För att så många som möjligt ska kunna vara med och fira kommer butikerna att hålla extraöppet till kl.18:00 på kvällen.

Det stora tårtkalaset
Mellan klockan 13:00 till 15:00 pågår ett massivt tårtkalas i alla DollarStorebutiker. Vi bjuder på tårta, fikabröd, kall dryck och kaffe till alla som vill ha.

Store run och andra tävlingar
Tillhör du en av dem som har drömt om att få gå in på DollarStore och plocka med dig vad du vill - helt gratis? Vi ser till att den drömmen kan bli verklighet. Totalt kommer 86 lyckliga vinnare att få genomföra en s.k. "store run" i sin lokala DollarStorebutik - en vinnare per butik. Vinnarna har tävlat sig till vinsten via sociala medier. Till sin hjälp får deltagarna en kundvagn och 1 minut i butiken. Allt som ligger i kundvagnen vid minutens slut får personen ta med sig hem - utan att betala en enda krona.

Men det är inte över där. Under jubileumsdagen kommer kunderna att kunna tävla i många fler tävlingar och vinna helt oväntade priser. I potten ligger bland annat ett presentkort på DollarStore laddat med 10.000 kronor. Tävlingarna pågår under hela dagen fram till att butikerna stänger.

Hitta vår VD
Dagen till ära kommer DollarStores VD, Bent Holm, att besöka ett flertal butiker. Han kommer sedan att gömma sig på ett par kluriga platser i butiken. Den som hittar honom först vinner ett fint pris. Efter det fortsätter han till nästa butik med nya vinnare.

DollarStore har fjärilar i magen och längtar efter att få fira tillsammans med sina kunder den 25 maj. För mer info om vad som kommer hända i just din DollarStorebutik hänvisar vi dig till butikens egna Instagramkonto. Kanalen uppdateras löpande inför evenemanget. Vi önskar alla kunder, gamla som nya, välkomna att besöka oss under jubileumsdagen. Tillsammans gör vi dagen helt fantastisk!