Drosselmeyer Tesil

Årets bästa julklapp för alla teälskare!

KÄNNER DU NÅGON SOM ÄLSKAR TE?

Vi är så stolta över vår senaste produkt-  en tesil och så glada över hur den har tagits emot, bland annat har tidskrifterna Residence och Elle mat och vin tipsat om det som den perfekta julklappen. Det är faktiskt svårt att beskriva hur bra den fungerar - du måste prova den för att verkligen förstå! Den smarta skedfunktionen som enkelt fångar exakt rätt mängd te, mikroperforeringen i skjutlocket som förhindrar att teblad läcker ut och att du kan lägga den på bordet utan att det spiller ut när teet är klart gör den till den perfekta julklappen för alla tedrickare. En julklapp de kan se fram emot i många år framöver - perfekt för de mysiga stunderna när du hämta andan.

Helena Lindberg

Presskontakt CEO/Key Account Manager Försäljning, Marknadsföring, Administration +46 70 524 83 05‬

Smarta prylar som håller i generationer

Drosselmeyer är ett svenskt innovations- och designföretag. Vi producerar och säljer produkter inom köksredskap och inredningsdesign. Våra produkter är unika - alla är baserade på befintlig produkt men med förbättrad funktionalitet. Vi har fått designpriser och bäst i testutmärkelser över hela världen. Nötknäpparen har en marknad som sträcker sig över 19 länder och är en del av Sveriges Nationalmuseums fasta utställning för svensk design. Vår vision är att skapa produkter som håller i generationer. Grundare och huvuddesigner är Erik von Schoultz.

Drosselmeyer Designgroup
Ryssviksvägen 2B