Drosselmeyer tesil

Drosselmeyer deltar i Sthlm Taste 12-14 november 2021

I helgen kommer vi att delta i Sthlm Taste ute på Stockholmsmässan - Finsmakarens marknad.

Är du där, kom förbi och säg hej, det blir trevligt att träffas och vi får möjlighet att visa vår tesil, nötknäckare och andra produkter.

Våra produkter är svensk design och innovation, produkterna är gjorda för att hålla i generationer. Vi tänker att det man behöver är några få produkter som verkligen fungerar istället för en hel massa.

Vår nötknäckare blev bäst i test nu oktober i Englands motsvarighet till Råd och Rön som heter Which?

Med hopp om att vi ses!

Erik och Helena på Drosselmeyer

Helena Lindberg

Presskontakt CEO/Key Account Manager Försäljning, Marknadsföring, Administration +46 70 524 83 05‬

Smarta prylar som håller i generationer

Drosselmeyer är ett svenskt innovations- och designföretag. Vi producerar och säljer produkter inom köksredskap och inredningsdesign. Våra produkter är unika - alla är baserade på befintlig produkt men med förbättrad funktionalitet. Vi har fått designpriser och bäst i testutmärkelser över hela världen. Nötknäpparen har en marknad som sträcker sig över 19 länder och är en del av Sveriges Nationalmuseums fasta utställning för svensk design. Vår vision är att skapa produkter som håller i generationer. Grundare och huvuddesigner är Erik von Schoultz.

Drosselmeyer Designgroup
Ryssviksvägen 2B