Utomhusmöbler lagom till sommaren

I samband med att sommaren närmar sig så smyger fler och fler svenskar ut och försöker ta vara på så mycket värme och solljus som möjligt. Självklart skall detta göras i stil och varför inte göra det med ett glas rosé eller saft i handen liggandes i din egna Fatboy.

- Även om vi mest jobbar inomhus med det klassiska badrummet har våra uteplatser alltmer blivit ett utespa, i alla fall i en själslig mening, där avslappning ligger i fokus. Självklart vill vi hjälpa för våra kunder att maximera deras avslappning även där och erbjuder därför ett allt bredare sortiment av produkter även inom detta område, säger Daniel Stånggren på Drytrend.com.

Detta utökade sortiment inkluderar hängmattorutomhusbadFatboysdrontarparasollsolstolar och mycket mer.

- Så nu uppmanar vi alla att fly ut i solen och börja njuta av en otroligt välförtjänt vår, avslutar Daniel Stånggren.

Kontaktinformation Drytrend.com

Daniel Stånggren
Marknadschef
Mob: +46 (0)709 79 11 87
daniel@drytrend.com

Om Drytrend.com

Drytrend.com erbjuder allt för ditt badrum och personliga SPA - på nätet. Drytrend.com arbetar enbart med omsorgsfullt utvalda leverantörer såsom HimlaGuzziniBrabantiaPellevävare och Sonia Rykiel.

• Inredning