Vero tvättställ med ställning i krom

Duravit: Herrummet

Design och skönhetsvård är viktigt för en modern man och det är därför som herrbadrummet är ett viktigt rum för den kvalitetsmedvetne manne., Duravits ikoniska badrumsmöbler med sina enkla linjer och höga funktionalitet passar perfekt till badrum för herrar.

"Tvättställstunnan" från Starck-serien har uppnått ikonstatus med sin uppseendeväckande form och höga funktionalitet. Tunnan finns i fem färger och passar tveklöst på herrbadrummet.

Pris: 48.331 SEK

Det robusta handfatet i svart högglansporstin på en ram av krom är en elegant lösning till det rustika herrummet. Serien Vero har ett smakfullt urval av svarta handfat och har varit en av Duravits bestsellers i mer än ett helt decennium. Inte alls konstigt.

Tvättställ på ram i krom   pris från 20.906 SEK

Rektangulärt handfat pris från 5.712 SEK