R40 Center på Södermalm

Duravit öppnar nytt showroom i Stockholm

Duravit inleder en storsatsning på projekt, och öppnar nytt showroom på R40 Center på Södermalm.

R40 Center beläget på Rosenlundsgatan 40, består av ett stort antal bolag med olika sorters inredningsprodukter, och har därför blivit en populär samlingspunkt för arkitekter och projektutvecklare.

From vecka 6 är också Duravit en del av R40 Center, med ett showroom som fokuserar på projekt.

I och med vi nu inleder vår storsatsning på projekt så vi är glada över att kunna öppna upp vårt nya showroom i Stockholm, berättar Johan Aspemar, VD för Duravit Sweden. Vi har ett mycket brett och flexibelt badrumssortiment som passar många olika sorters projekt, såsom bostads- och hotellprojekt i olika prisklasser, fortsätter Johan. Vi ser fram emot att få välkomna och träffa många arkiktekter och projektutvecklare i vårt nya showroom under 2023, avslutar Johan.

Regioner