Duravit Wave – mjukt dynamiska blandare i modern design!

Duravit Wave – mjukt dynamiska blandare i modern design!

De mjukt flytande formerna i Duravits nya blandarserie Wave, är representativa för en modern och ung designstil. Inspirerad av formen av vågor, är blandarserien en genialisk kombination av mjuka kurvor och exakta kanter.

Den plana ytan med rundade kanter på blandarna skapar ett ergonomiskt vred som pekar dynamiskt uppåt, vilket gör det extra behagligt att hantera. Det gör det enkelt att använda och att få precis rätt vattentemperatur. Serien är utrustad med många moderna funktioner specifikt utformade för att säkerställa produkternas hållbarhet och effektivitet, såsom MinusFlow och FreshStart för energi- och vattenbesparingar, och EasyClean och HeatLock för enkel smutsborttagning och ett effektivt skållningsskydd.

Samtliga blandare finns tillgängliga i krom och i mattsvart. Dessutom finns utvalda produkter tillgängliga i tre andra högkvalitativa PVD-ytor – borstat rostfritt stål, borstad brons och polerat guld. Denna ultramoderna beläggningsprocess ger en robust och miljövänlig ytfinish och en extra motståndskraftig yta mot repor och hårda rengöringsmedel.