Ny badrumsserie från Philippe Starck

Soleil by Starck – Feel the flow

Ett badrum som en dag på stranden, bekymmerslöst och ljust. Badrumsserien Duravit Soleil designad av Philippe Starck skapar en naturlig och lugn atmosfär med distinkta subtila linjer. Sortimentet av tvättställ, toaletter och badkar skapar många designmöjligheter i badrummet. Soleil by Starcks design är tydlig och tidlöst modern och passar flexibelt in i en mängd olika interiörstilar.

Tvättställens form på den inre bassängen påminner om silhuetten av sanddyner som bildas av vinden, och är idealiska att kombinera med flera av Duravits möbelserier - och ger därmed en maximal flexibilitet när du designar ditt personliga drömbadrum.

Vill ni veta mer om Soleil by Starck? Besök gärna någon av våra återförsäljare, eller ta del av mer information om serien på www.duravit.se.

För ytterligare information:

Johan Aspemar, VD Duravit Sverige