Nya Grail från Dynatrace – övervakning, säkerhet och affärsanalys

Nya Grail från Dynatrace – övervakning, säkerhet och affärsanalys

Dynatrace lanserar nu Grail – en grundteknik som bygger på plattformen Dynatrace Software Intelligence. Grail samlar ihop data samtidigt som den behåller sin ursprungskontext. Det innebär snabba, skalbara och kostnadseffektiva AI-drivna svar och automatisering.

Genom att tekniken förenar övervakningsdata med säkerhets- och affärsdata från molnbaserade och multicloud-miljöer förväntas den leda till utvecklad dataanalys. Inledningsvis använder Dynatrace Grail för att göra logganalyser och hantera data. Framöver räknar företaget med att utöka tekniken för att kunna utveckla fler IT-, utvecklings-, säkerhets- och affärsanalyslösningar.

Läs mer här»