Emmeli startade plattformen hon själv saknade – 50 kvinnor hoppade på direkt

Emmeli Ahlander längtade efter en plats som förenar inspiration och coachning med kristen värdegrund. Så hon startade The Perfect Peace Sisters Collective – ett digitalt nätverk för kvinnor. 50 stycken hoppade på direkt. Nu öppnar plattformen för ytterligare medlemmar.

50 kvinnor anmälde sig direkt till starten av The Perfect Peace Sisters Collective i somras. I den digitala medlemstjänsten där tron är en central del av den personliga utvecklingen utrustas varje medlem till att se sin fulla potential och att hitta sin Gudagivna väg. Tjänsten är också ett nätverk med möjlighet att få träffa likasinnade.

– Min vision är att skapa en lättillgänglig plattform för Systrar oavsett olikheter och samfund. En plats där man kan inspireras och utmanas på men också samtala kring vardagen och tron, något som annars bara sker i våra kyrkor och hemgrupper. I plattformen finns en härlig mix av kvinnor som antagligen aldrig skulle ha mötts annars, säger skaparen Emmeli Ahlander.

Den 4 september öppnar The Perfect Peace Sisters Collective upp för ytterligare medlemmar och redan nu finns möjligheten att skriva upp sig på väntelista. Nytt för hösten är också en gren för egenföretagare och ledare som får hjälp att utveckla sina företag. Det startas också en podd som ska inspirera till bättre struktur och vanor i vardagen.

Unik tjänst

Var man är i sin tro spelar ingen roll. I gruppen av medlemmar finns alltifrån pastorer till de som är nyfikna på vad den kristna tron innebär. Det unika med medlemstjänsten är ändå att den står på kristen grund.

– Samhällets sätt att se på personlig utveckling och ledarskap är inte alls detsamma som att se det utifrån ett andligt perspektiv förankrat i Guds ord, säger Emmeli Ahlander.

Med det menar Emmeli att det inte handlar om självförverkligande utan om att vara en viktig del i något större än oss själva och att göra värdefull skillnad i en tid som denna.

– Oavsett alla olikheter så har vi en gemensam sak. Att vi vill ta vår tro på allvar och stärkas i den så att vi kan räcka till för och spilla över på vår omgivning.

Om tjänsten

Medlemstjänsten Sisters Collective för personlig utveckling riktar sig till kvinnor med kristen värdegrund och har fokus på identitet, att komma i funktion närmare Gud och varandra och att leva sitt liv fullt ut på alla områden i livet. I tjänsten ingår en digital kursplattform med material på specifika teman, ett community, planeringsverktyg och inspirerande produkter. Registrering sker på The Perfect Peace´s hemsida.

För mer information: www.theperfectpeace.se

• Religion, tro

• tro
  • personlig utveckling
  • coachning
  • the perfect peace
  • hälsa
  • ledarskap
  • nätverk
  • entreprenörskap
  • andlighet
  • kristendom
  • välmående
  • medlemstjänst
  • själslig hälsa
  • digital plattform
  • livshjulet
  • kristen värdegrund

Emmeli Ahlander är grafisk designer och driver företaget EA. Design Studio. Hon har gått flera utbildningar inom ledarskap, entreprenörsskap och affärsutveckling & marknadskommunikation. Just nu utbildar hon sig även till coach och föreläsare för John C Maxwell Team i Florida.

Emmeli Ahlander

Presskontakt Art director & grafisk formgivare