Välkommen till Diplomat för konstmingel

The Andy Warhol Foundation for Visual Arts, Inc. Alla bilder finns tillgängliga på Easyart.se

Välkommen till Diplomat hotel torsdagen den 19 maj från 17.00 där vi kommer att bjuda på vin samt diskutera konsttrender och eventuella samarbetsprojekt. Vi kommer även att ha med oss några exempel på canvastavlor och konsttryck som ni har möjlighet att få med er hem.

Plats: Diplomat hotell, Strandvägen 7, Stockholm

Tid: Torsdagen den 19 maj mellan kl 17.00-19.00

Osa på stephanie@easyart.com senast på måndag 16/5.

Jag ser fram emot att se er där.

Hälsningar,

Stéphanie

___________________

Med ett utbud på över 100.000 bilder och tiotusentals kunder över hela Europa sedan sajten lanserades 1999 är Easyart idag Nordens ledande återförsäljare av Fotokonst, Posters, Konsttryck, Canvastavlor, Världskartor och Litografier.

Easyart är en guldgruva för den unga samlaren med tomma väggar. Man kan välja bland allt från kända gamla mästerverk till modern konst såväl som det senaste inom populärkultur. Med Easyarts online ramstudio kan man enkelt jämföra sina valda bilder i olika ramalternativ. På ett spännande sätt kan man därmed, med några knapptryck, skräddarsy unika tavlor till överkomliga priser med prisgaranti.

Vi vana vid att jobba med pressen och kan med kort varsel tillgodose er med högupplösta produktbilder och produktlån. Vi är även öppna för förslag långsiktigare samarbeten.

Stéphanie Olsson

Presskontakt Sverigechef Marknadsansvarig +46 (0)8 559 21 643