Bransjeoverskridende industrimesser på Exporama, Oslo, 6.–7. mars

easyFairs LOGISTIKK & TRANSPORT og PAKK & EMBALLASJE er industrimessene som forener nyheter, ideer og banebrytende innovasjoner i løpet av to hendelsesrike dager. Den 6.–7. mars flytter messene inn på Exporama Senteret i godt selskap av bransjens ledende leverandører. Messene inngår i easyFairs’ storsatsing med fem messer og over 150 utstillere under samme tak.

– Det har vært en lang reise med mål om å sette sammen en bransjeoverskridende event som forener forretninger med inspirasjon og førsteklasses kompetanseutvikling. Både forpakningsindustrien og logistikkbransjen er markeder i endring, noe som gjør denne typen arrangementer enda viktigere for å kunne danne et felles utgangspunkt mot fremtidig utvikling, sier Jennie Heidenfors, prosjektleder på easyFairs.

Høyaktuelle seminartemaer
Klimapåvirkning, entreprenørskap, design, lederskap og matsvinn er noen eksempler på de temaene som vil bli tatt opp på årets seminarer. Blant årets hovedtalere er noen av Norges og bransjens mest velkjente entreprenører, foretaksledere og eksperter, deriblant superentreprenøren Bård Eker, Reitangruppens kommunikasjonsdirektør Solfrid Flateby, Per Tellef Arning, adm.dir. hos ASKO Sentrallager, klimaforskeren Hans Olav Hygen fra Meteorlogisk Institutt og Knut Vala fra GS1 Norway.

Fem messer under samme tak utvider horisonten
easyFairs PAKK & EMBALLASJE og LOGISTIKK & TRANSPORT kommer i år til å arrangeres parallelt med fagmessene BUTIKKLEVERANDØR, FASTFOOD & CAFÉ og RESTAURANTEXPO. Til sammen danner de Norges største crossover-møteplass for service- og industribransjen. Besøkende vil kunne delta på alle fem messene med ett adgangskort, og kan hente inspirasjon på tvers av messe- og bransjegrensene.

– Grenseløsheten er hele arrangementets styrke. Dette er en perfekt mulighet til å utvide horisontene sine og knytte kontakter over bransjegrensene, sier Jennie Heidenfors.

Akkreditering og mer informasjon
easyFairs vil samtidig ønske presse hjertelig velkommen til Exporama. For akkreditering, reserverte plasser på seminarer og mer informasjon, kontakt prosjektleder Jennie Heidenfors +46 (0)31 – 89 95 42 / jennie.heidenfors@easyFairs.com.

Sted: Exporama Senteret, Oslo
Tid: 6.–7. mars kl. 9–16
Hele seminarprogrammet ligger på: www.easyFairs.com

Regions