easyFairs UNDERHÅLLSTEKNIK 2011 helt fullbokad

Med mindre än två månader kvar till UNDERHÅLLSTEKNIK 2011 är mässan nu helt slutsåld. Mässan arrangeras som en del i INDUSTRIMÄSSORNA I MALMÖ 2011 och från utställarhåll syns företag som: Nomo Kullager AB, Ikaros Cleantech AB, Kaeser Kompressorer AB och KÄRCHER AB.

– Intresset för årets upplaga av INDUSTRIMÄSSORNA i allmänhet, och UNDERHÅLLSTEKNIK i synnerhet har varit enormt, säger mässans projektledare Annette Sturesson. Lågkonjunkturen känns som en avlägsen prick i backspegeln när mässgolvet nu är helt fullbokat och besökarregistreringen är i full gång.

På mässan kommer man även kunna ta del av ett imponerande seminarieprogram som berör dagsaktuella ämnen inom industrin. Bland annat kommer Håcan Åström från YIT Sverige AB att prata om energisparande Exergisystem, samt Martin Thorsson från Wärtsilä Sweden AB, som lyfter möjligheterna med dynamiska underhållsintervall.

UNDERHÅLLSTEKNIK 2011 ingår i konceptet INDUSTRIMÄSSORNA I MALMÖ, där totalt 250 utställare tillsammans visar hela industrins produktionskedja. De fem mässorna ger besökarna möjlighet att hitta nya idéer och leverantörer till alla led i produktionen. Övriga mässor som ingår i konceptet är: DISTRIBUTION & LOGISTIK, PACK & EMBALLAGE, AUTOMATION och LIVSMEDELSPRODUKTION & PROCESSTEKNIK.

INDUSTRIMÄSSORNA går av stapeln den 13 – 14 april 2011 på Baltiska Hallen / Isstadion i Malmö.

easyFairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. easyFairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyfairs.com