Exklusiv intervju med Årets byggchef på BYGGMÄSSA & VVS-MÄSSA Öresund 2011

Exklusiv intervju med Årets byggchef på BYGGMÄSSA & VVS-MÄSSA Öresund 2011

Den 6 april blir Isstadion i Malmö skådeplats för Sveriges största fackmässor inom bygg och VVS 2011. Cirka 100 utställare står redo att möta årets besökare och bland annat kommer en av evenemangets samarbetspartners, Byggvärlden, att hålla en exklusiv intervju med Årets byggchef 2011 på mässans seminariescen.

Årets byggchef är en prestigefylld titel som Byggvärlden och Byggcheferna står bakom. Priset går till den chef som visat sig skicklig på att driva byggprocesser optimalt – för kunder, det egna företaget och medarbetarna.

Den 7 april kl 12.30 kommer Fredrik Karlsson, chefredaktör på Byggvärlden, att bjuda på en exklusiv intervju med årets pristagare Magnus Rudén, från AF Bygg i Göteborg. 34-åriga Magnus Rudén prisades tidigare i mars för sin förmåga att driva förändringsarbete, sin smittande energi och kundorientering.

BYGGMÄSSA & VVS-MÄSSA Öresund 2011 arrangeras av easyFairs Scandinavia och pågår den 6 – 7 april. Evenemanget är en renodlad fackmässa med utställare och seminarier som är helt inriktade mot den som är yrkesverksam i branschen. Under två intensiva dagar träffar besökarna ledande leverantörer och tillverkare som delar med sig av sin kunskap och visar marknadens senaste nyheter.

Mer information om BYGGMÄSSA & VVS-MÄSSA Öresund 2011 www.easyFairs.com

För mer information kontakta:
Ingemo Ilander, projektledare, tel 031–89 41 27, ingemo.ilander@easyFairs.com

easyFairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. easyFairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyFairs.com