FastighetsMässan Göteborg

Fastighetsmässan återvänder till Göteborg 2023

Fastighetsbranschen återfår sin mötesplats i Göteborg - nu i Prioritet Serneke Arena

Under hösten hösten 2020 meddelade arrangören Easyfairs att Fastighetsmässan i Göteborg ställdes in på grund av de då rådande omständigheterna och besöksrestriktionerna för allmänna sammankomster och offentliga tillställningar. Nu, halvåret senare, ser vi med glädje på utvecklingen och planen för avvecklingen av restriktioner och kan meddela att mässan återvänder till Göteborg i september 2023.

Den 13-14 september arrangeras Fastighetsmässan Göteborg i Prioritet Serneke Arena. Mässan har arrangerats i Göteborg sedan 2011 och är en uppskattad och välettablerad mötesplats för branschen.

”Mässan behövs i våra tre största städer och att nu kunna återintroducera den i Göteborg känns fantastiskt. Vi har de senaste månaderna tagit emot många förfrågningar från angelägna utställare och ser nu fram emot att kunna öppna upp bokningen” säger Josefine Andersson, säljansvarig för Fastighetsmässorna på Easyfairs.

Fastighetsmässan arrangeras i Stockholm, Göteborg och Malmö och är en heltäckande och renodlad mötesplats för förvaltningsområdet. Vill du veta mer om Fastighetsmässan i någon av våra städer? Besök hemsidan för respektive mässa för mer information www.fastighetsmassangbg.se / www.fastighetsmassansthlm.se / www.fastighetsmassansyd.se eller kontakta:

Presskontakt Fastighetsmässan
Victoria Ahlberg, Easyfairs
e-post victoria.ahlberg@easyfairs.com

Mer information om samarbetet med Prioritet Serneke Arena.

Easyfairs arrangerar idag 200 mässor och event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Schweiz och Storbritannien). Easyfairs driver dessutom totalt 8 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Essyfairs drivs med passionen att “easify” livet för våra kunder och öka ROI:n både finansiellt och tidsmässigt för professionella communities genom vårt populära all-in koncept, avancerad teknologi och kundcentrerat tillvägagångssätt. Våra många digitala initiativ erbjuder utmärkta möjligheter till effektivt nätverkande och affärsmöjligheter året runt. Vi följer och analyserar även kontinuerligt den digitala utvecklingen och anpassar vårt arbetssätt för att skapa attraktiva och moderna online-format.

Koncernen har drygt 600 anställda som alla använder de främsta marknadsförings- och teknikverktyg som finns för att skapa och utveckla event- och mässkoncept som passar våra communities.

Under 2018 tilldelades Easyfairs priset “Entrepreneur of the Year®” i Belgien och fick bl a erkännande från Deloitte som “Best Managed Company” för tredje året i rad samt utmärkelsen “Great Place to Work”.

Easyfairs är för närvarande rankad på 17:e plats på listan över världens ledande mässföretag.

Besök vår webbplats för mer information: www.easyfairsgroup.com.