Ny konferens inom fastighetsförvaltning till Göteborg

Ny konferens inom fastighetsförvaltning till Göteborg

FastighetsMässan är en renodlad mötesplats för förvaltning och utveckling av befintliga fastigheter och arrangeras i Stockholm, Göteborg och Malmö. Efter en fullsatt premiär i Stockholm förstärker konceptet riktningen mot förvaltare även i Göteborg under mässan den 13 september.

"Efter en oerhört lyckad lansering under mässan i Stockholm ser vi riktigt mycket fram emot att ta med den till Göteborg. Att kunna möta behovet av en konferens dedikerad förvaltning är något vi är stolta över och kompletterar mötesplatsen på precis det sättet vi vill utvecklas" säger Mikaela Kämpendahl, Projektledare för FastighetsMässorna.

Förvaltardagen är framtagen med viktiga aktörer i branschen under en längre tid. Formatet med konferens i kombination med mässa är efterfrågat och i Göteborg är vi ensamma om att erbjuda det för denna målgruppen.

Vitec Bygg & Fastighet var samarbetspartner i Stockholm och kommer att vara det även till konferensen i Göteborg och Malmö.

Efter succén i Stockholm ser vi fram emot att fortsätta vara en del av konceptet och att det tas vidare med en lokal förankring, både i Göteborg och i Malmö. Denna exklusiva mötesplats är fylld med spetskunskap, innovation och många olika erfarenheter, vilket gör den unik och väldigt spännande!

Vi har lång erfarenhet och stor kompetens inom branschen, att få ta med den och vara med och bidra till FastighetsMässans utveckling känns fantastiskt!” – Karin Liiw, Marknadschef & Partneransvarig, Vitec Bygg & Fastighet

Konferensen blir en naturlig del av FastighetsMässan vilket innebär att den kommer arrangeras även i Malmö 7-8 februari 2024.

För mer information om konferensen kontakta:

Mikaela Kämpendahl

Projektledare, FastighetsMässorna

mikaela.kampendahl@easyfairs.com

Easyfairs organiserar och genomför event som ger professionella aktörer möjlighet att tillsammans blicka in i framtiden.

Vi arrangerar i dag över 200 event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige och Tyskland) och driver åtta mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Bryssel Nord, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Vår målsättning och det vi brinner för är att ”easifiera” livet för våra kunder och öka ROI:n både finansiellt och tidsmässigt genom en heltäckande strategi, avancerad teknik och kundorienterade upplägg. Våra digitala lösningar och system erbjuder unika möjligheter till effektivt nätverkande och affärsmöjligheter året runt.

Easyfairs Group har 700 engagerade medarbetare, utnyttjar de bästa marknadsförings- och IT-verktygen och utvecklar varumärken som möter våra intressenters behov.

Under 2018 utsågs Easyfairs till ”Entrepreneur of the Year®” i Belgien och vann erkännande som ett Deloitte ”Best Managed Company” och ”Great Place to Work”. För fjärde året i rad tilldelade Deloitte Easyfairs status som ”Best Managed Company” 2022.

Företaget rankas idag som nummer 17 på listan över världens ledande mässföretag.

Besök framtiden med Easyfairs och läs vidare på www.easyfairs.com.

För ytterligare information, kontakta:

Anne Lafère

Group CEO